FTN i Studijska grupa
Menadžment ljudskih resursa osvojili prvu nagradu u “no budget” kategoriji za promotivnu kampanju “Samo Hrabro”!
Ceremonija dodele godišnjih nagrada „PRiznanje” za najbolji rad u oblasti odnosa sa javnošću, održana je 15. maja,u poslovnom centru „Ušće“ u organizaciji Društva Srbije za odnose s javnošću. Jedanaesti put zaredom, nagrađeni su najbolji projekti u struci, a ovom prilikom je uručeno i počasno članstvo profesoru Denisu Vilkoksu, jednom od najpoznatijih svetskih stručnjaka za ovu oblast.
Agencija McCann Erickson i Erste Banka su odnele najveći broj nagrada, svaka u po četiri kategorije. Agencija McCann Erickson je dobila nagradu u sledećim kategorijama: za agenciju godine, u kategoriji korporativnih komunikacija za velika preduzeća za projekat „40 godina posvećenosti – proslava jubileja koncerna Bambi Banat“, u kategoriji korporativnih komunikacija za mala i srednja preduzeća za projekat „5 godina dobre priče“, kao i za kategoriju inovativnih upotreba novih tehnologija za projekat „Priprema za lansiranje web sajta www.coca-cola.co.yu“.
Erste Banka je odnela nagrade u oblasti internih komunikacija, korporativne društvene odgovornosti i za najbolju integrisanu kampanju za projekat „Centrifuga“. Takođe, projekat „Klub 27“, koji je agencija MMD implementirala za Erste Banku i Visu Internacional, osvojio je nagradu za najbolji brend i marketinški PR.
Projekat „Besplatne akcije“ Agencije za privatizaciju bio je najbolji u kategoriji javnog i neprofitnog sektora, dok je za najbolju „no budget“ kampanju nagradu dobila promotivna kampanja Fakulteta tehničkih nauka pod nazivom „Samo HRabro“.
Nagradu za najbolji akademski rad “Dr Dragutin Vračar” dobila je Tanja Rajković za projekat „Strategije nastupa na Internetu sa osvrtom na web dizajn“.
„Svaki profesionalac se raduje kada vidi da se struka kojom se bavi unapređuje. Broj prijavljenih radova za nagradu PRiZNANjE se povećava iz godine u godinu, a kvalitet i način prijavljivanja je značajno unapređen.
Veliki pomak ove godine je bila metodologija rada žirija: svaki od devet članova stručnog žirija je glasao nezavisno i tajno, brojčanim ocenjivanjem na osnovu jasno definisanih šest kriterijuma: -analize situacije, ciljeva, strategija, taktika i tehnika komunikacije, aktivnosti i učinka komunikacije, kao i kreativnosti i inovativnosti projekta. Tako je svaki rad imao 54 ocene, sto je dovelo do toga da o pobednicima odlucuju decimale.
Svečanoj dodeli nagrada prisustvovao je veliki broj gostiju iz zemlje i inostranstva (170 registrovanih gostiju) a među njima je bio i profesor Denis Vilkoks, čuveni predavač iz oblasti odnosa sa javnošću i pisac takozvane „Biblije PR-a“, udžbenika koji se koristi na više od sto univerziteta širom sveta. U poslednjem izdanju svoje knjige, profesor Vilkoks je ocenio razvoj struke odnosa sa javnošću u Srbiji veoma pozitivno. To je i bio jedan od razloga što je ovom prilikom proglašen za počasnog člana Društva Srbije za odnose sa javnošću.
Ove informacije preuzete su sa sajta
www.pr.org.yu gde se može pogledati i spisak finalista i pobednika, po kategorijama.