Besplatne dnevne novine «24 sata», raspisuju konkurs pod nazivom «24 sata imidž kampanja» za studente
grafičkog inženjerstva i dizajna.
Kandidati treba da osmisle kreativna, nestandardna rešenja na temu “24 SATA imidž kampanja” u domenu printa. Primere neuobičajeno iskorišćenih oglasnih prostora kandidati mogu da nadju u našem katalogu na vebsajtu
www.24sata.rs/content.php?page=brandKlikom na link na baneru za konkurs na
www.24sata.rs kandidati mogu da preuzmu logotip 24 SATA koji mogu da upotrebe u svojim rešenjima. .jpg (217KB) .eps (741KB). Kandidati imaju pravo da dostave do tri rada.
Rok za prijavljivanje za konkurs je 18.02.2009. godine.Prijavljivanje se vrši isključivo online, tako što ćete svoje ime, prezime, broj mobilnog telefona, naziv i mesto škole, odnosno fakulteta poslati na
konkurs@24sata.rs.
Nagrade za:
Prvo mesto – vaučer u iznosu od 600 EUR (u dinarskoj protivvrednosti) namenjen za kupovinu tehničke opreme
Drugo mesto – vaučer u iznosu od 200 EUR (u dinarskoj protivvrednosti) namenjen za kupovinu tehničke opreme
Treće mesto – vaučer u iznosu od 100 EUR (u dinarskoj protivvrednosti) namenjen za kupovinu tehničke opreme
Rok za predaju prijava za konkurs – online je od 11.02. do 18.02.2009. godine.
Rok za predaju radova na disku je od 11.02. – 01.03.2009.godine. Žiriranje radova je
od 02.03. do 04.03.2009. godine. Od 05.03.2009. godine kontaktiraće se kandidati koji su ušli u uži izbor, a proglašenje pobednika i koktel parti biće 10.03.2009. godine.
Kriterijumi za ocenjivanje radova od strane žirija su sledeći:
Kreativnost
Kombinacija vizuelnih elemenata
Grafički oblik (Layout)
Radove na disku treba dostaviti na adresu:
24 sata d.o.o.
Za konkurs „24 sata imidž kampanja“
Kraljice Marije 1/9 sprat
11000 Beograd
Sva dodatna pitanja možete poslati na:
e-mail:
konkurs@24sata.rs