Predavanje – Veliki brendovi i svetska ekonomska kriza


01.04.2009. - 00:00
U ponedeljak , 06. aprila 2009. godine u Svečanoj sali FTN sa početkom u 12.00 časova predavanje na temu “Veliki brendovi i svetska ekonomska kriza” održaće Branislav Knežević, President & CEO – McDonald’s Germany – McDonalds Corporation, President Western Division – McDonalds Europe.

Branislav Knežević je imenovan za predsednika Mekdonaldsovog zapadnoevropskog regiona i glavnog izvršnog direktora Mekdonaldsa u Nemačkoj. Međunarodnu karijeru počeo je u Mekdonaldsu u Beogradu, da bi 90-ih godina organizovao širenje najvećeg svetskog lanca brze usluge u drugim istočnoevropskim zemljama. Jedna od velikih svetskih kompanija McDonald’s spada u retke kompanije koje beleže osetan rast profita i još stabilnije stanje na tlu poljuljanom ekonomskom krizom i predstavlja dobar primer čije rukovodstvo može dati dragocene sugestije. Na pitanje kako iz njegovog ugla izgleda borba na tržištu brendova u svetu i šta je presudno za uspeh, gospodin Branislav Knežević je odgovorio:“Danas u svetskoj krizi je više nego ikada važno imati jak brand . Kupci u krizi ne vole da reskiraju, vole proizvode za koje znaju i koji su im konstantni u kvalitetu i dostupni sa cenama. Samo jak brend to može da ponudi. Kvalitetne, konstatne proizvode za razumnu cenu. Brand i u krizi mora da bude spreman za transofrmaciju, inovaciju i modernizaciju. To je važno posle krize. Kriza nije večna, to vam je kao da vozite auto uđete u tunel i izađete iz tunela. Svaka kriza ima svoj početak i svoj kraj. Ako nemate nove proizvode spremne za vreme posle krize, padate…“