Obaveštenje vezano za upis u školsku 2011/12. godinu


05.10.2011. - 00:00
Obaveštenje vezano za upis u školsku 2011/12. godinu – osnovne akademske i osnovne strukovne studije:

Potrebna dokumentacija:

   Indeks
   Dva ŠV 20 obrasca (dobija se na šalteru pored portirnice uz dokaz o uplati troškova upisa)
   Upisna lista (dobija se na šalteru pored portirnice)
   Dokaz o uplati troškova upisa i samofinansiranja (ukoliko je student na samofinansiranju)

Troškovi upisa:

   6.500,00 dinara
   3.500,00 dinara (za studente bez zaostalih ispita iz prethodnih godina)
   Žiro račun 840-1710666-12
   Poziv na broj 97 53-06111209

   Studenti koji smatraju da mogu da polože sve predmete iz prethodnih godina zaključno sa svim ispitnim rokovima u ovoj školskoj godini, mogu da se upišu sa uplatom troškova upisa u iznosu od 3.500,00 dinara. Ukoliko ipak ne polože sve ispite plaćaju dodatnih 3.000,00 dinara do 01.11.2011. godine.

   Troškovi školarine:
   90.000,00 dinara na svim studijskim programima sem Arhitekture
   100.000,00 dinara Arhitektura
   Žiro račun 840-1710666-12
   Poziv na broj 97 53-06111209

   Školarina se može uplatiti na više rata. Izjava se preuzima na šalteru pored portirnice.

   Upis će se obaviti prema pravilima upisa za školsku 2011/12. godinu.

   Upisna lista se popunjava u skladu sa Pravilima upisa za školsku 2011/12. godinu. Ukoliko student nema dovoljan broj ESPB, a ima minimum 42 ESPB odnosno 30 ESPB a ima dodatnih aktivnosti odnosno obaveza iz određenih nepoloženih predmeta, popunjava poleđinu upisne liste, overava kod predmetnog nastavnika, i predaje sa ostalim potrebnim dokumentima za upis na šalteru studentske službe.

   Molbe će rešavati prodekan za nastavu, nakon okončanja ispitnih rokova u ovoj školskoj godini.

   Studenti koji imaju osvojenih min 30 ESPB u školskoj 2010/11. godini mogu podneti dokumente za upis, kako bi se do kraja iduće nedelje formirale grupe za nastavu.

   Na upisnoj listi se sakupljaju dodatni bodovi i sa najmanje 37 ESPB studenti mogu biti upisani u narednu godinu u statusu samofinansiranja. Ukoliko se nakon održanog vanrednog ispitnog roka promeni status studenta, izvršiće se naknadno ispravka u Studentskoj službi.

   Studenti koji smatraju da će im se status promeniti nakon vanrednog ispitnog roka ne moraju da plate troškove samofinansiranja prilikom upisa.