Studentska organizacija ESTIEM organizuje takmičenje FTN Challenge i FTN Challenge Junior, namenjeno studentima odnosno srednjoškolcima
23. i 24. aprila 2016. na Fakultetu tehničkih nauka.
Prijave traju do 15. 04. 2016. Više informacija o takmičenju mogu se pronaći na zvaničnoj Facebook stranici takmičenja:
FTN Challenge.
Kako bi srednjoškolce upoznali sa industrijskim inženjerstvom i inženjerskim menadžmentom, ESTIEM organizacija organizuje radionicu
„Kad porastem biću industrijski inženjer/inženjer menadžmenta…“ u četvrtak, 14.04.2016. u 17.00 časova.
Skup zainteresovanih je u 16.45 ispred FTN-a (ulaz preko puta Instituta mašinskog odseka).FTN Challenge je takmičenje za studente u tri discipline:
1. Studija slučaja,
2. Elevator Pitch – kratke poslovne prezentacije i
3. Debata
FTN Challenge Junior je namenjen srednjoškolcima i podrazumeva takmičenje u disciplini Elevator Pitch.
Ukratko predstavljene discipline:
1. STUDIJA SLUČAJA
Renomirani stručnjaci današnjice zovu studiju slučaja glavnim inženjerskim alatom. Tim od 4-5 studenata dobija realan poslovni problem zadat od strane kompanije ili institucije i ima 5-7 sati kako bi našao najkreativnije i najbolje rešenje. Potom to rešenje tim predstavlja sudijama koje sačinjavaju profesori i predstavnici kompanija.
2. ELEVATOR PITCH
Disciplina u kojoj se razvija veština „prodaje ideje“ investitoru. Nakon što dobije kratke instrukcije, tim od 3-4 studenata ima 4-5 sati da smisli najbolju ideju i uveri sudije, koje su u ulozi investitora, da baš u njih treba da uloži novac. Srednjoškolci se takmiče u timu od troje i važe ista pravila za njih kao i za studente.
3. DEBATA
Osnovna zamisao ove discipline jeste suprotstavljanje koje argumentovano diskutuju na određenu temu zadatu od strane organizatora. Na FTN Challenge-u se takmičenje izvodi po principu britanske parlamentarne debate.
FTN Challenge je prvi put organizovan 2007. godine i predstavlja jedno od najstarijih takmičenja ovog tipa na području naše države, a FTN Challenge Junior se organizuje od prošle godine za učenike trećih i četvrtih razreda srednjih škola.