Heineken radionica o odgovornoj konzumaciji


26.11.2018. - 12:41 

Fakultet tehničkih nauka i kompanija HEINEKEN  pozivaju studente na edukativnu radionicu na temu odgovorne konzumacije u okviru kampanje „When you drive, never drink“  koja se realizuje u partnerstvu sa Agencijom za bezbednost saobraćaja. Radionica će se održati u četvrtak, 29. novembra 2018. godine u Svečanoj sali FTN-a u 12 časova.

Cilj kampanje „When you drive, never drink“ je širenje svesti o važnosti odgovorne konzumacije alkohola, kao i edukacija mladih da nikada ne upravljaju vozilom ukoliko su prethodno konzumirali alkohol.

Kampanja će se realizovati u vidu predavanja na fakultetima na kojima će predstavnici kompanije HEINEKEN Srbija i Agencije za bezbednost saobraćaja ukazati na značaj odgovorne konzumacije. Pre i posle predavanja, studenti će imati priliku da učestvuju u različitim edukativnim aktivnostima, među kojima je i simulator za vožnju i naočare koje simuliraju vid pod dejstvom alkohola.

Svoje iskustvo sa studentima podeliće uspešni ljudi iz sveta saobraćaja i javnog života.

Kompanija HEINEKEN Srbija kontinuirano sprovodi aktivnosti od društvenog značaja koje imaju za cilj podizanje svesti o odgovornoj konzumaciji i odgovornom ponašanju u saobraćaju. Kampanju „Društvo, ko vozi kući?“ HEINEKEN Srbija uspešno realizuje već šest godina na najvećim letnjim festivalima u Srbiji u okviru koje edukuje mlade o važnosti odgovorne konzumacije i organizuje besplatan prevoz svim posetiocima.