Karl Rojl, profesor Univerziteta Vulverhempton i izuzetan međunarodni stručnjak u oblasti inovativnog pristupa učenju i razvoju kreativnosti učesnika u obrazovnom procesu održaće radionicu i predavanje kao gost Kluba profesora emeritusa Univerziteta u Novom Sadu 6. i 7. februara 2019. godine.
U Rektoratu Univerziteta u Novom Sadu biće održana interaktivna i praktično orijentisana radionica o agilnosti za učenje, pod nazivom „Agile for Education – Using agile work practices in education to develop problem based and design led approaches to learning“, čiji će moderator biti prof. Karl Rojl.
Radionica će biti održana u sredu, 6. februara 2019. godine, s početkom u 11 časova, u multimedijalnoj sali na drugom spratu zgrade Rektorata.Skup je otvoren za javnost. Zbog ograničenog broja mesta, potrebno je da se zainteresovani za radionicu prijave za učešće slanjem mejla na adresu miloradov@uns.ac.rs.
Predavanje prof. Karla Rojla o novim pristupima učenju i pripremi kurikuluma u post-digitalnom svetu, pod nazivom „Learning to be Human – Education in the Post Digital World“
će biti održano u četvrtak, 7. februara 2019. godine, s početkom u 12 časova, u amfiteatru Rektorata Univerziteta u Novom Sadu.Moderatori predavanja će biti akademik profesor emeritus dr Teodor Atanacković, prof. emeritus dr Radmila Marinković-Nedučin, prof. emeritus dr Mirjana Vojinović Miloradov i prof. dr Sanja Podunavac-Kuzmanović, prorektor za nastavu Univerziteta u Novom Sadu. Skup se organizuje u okviru projekta „Razvoj savremenih kurikuluma u visokom obrazovanju“ koji je podržao Pokrajinski sekretarijat za visoko obrazovanje i naučnoistraživačku delatnost.
Apstrakt
U oblasti obrazovanja već se prevazilazi savremeni digitalni ciklus zasnovan na sveprisutnim informacionim tehnologijama, uz potrebu uspostavljanja širokog dijaloga o novim pristupima učenju i sticanju potrebnih veština u post-digitalnoj eri. Na osnovu polazne definicije konteksta post-digitalnog doba, izlaganje afirmiše pristupe pedagoškom radu koji otvaraju dodatni prostor za dijalog, sadržaje orijentisane na rešavanje problema, interaktivni rad i samoorganizovanje učesnika u obrazovnom procesu, u kojima digitalne tehnologije omogućavaju povezivanje lokalnog sa globalnim okruženjem. Inovativni pristupi studijskim programima i kontinualna evaluacija nastavne prakse usmereni su na podsticanje aktivnog učešća u procesu učenja i u dizajnu kurikuluma.
O predavaču
Profesor Karl Rojl (Karl Royle) je rukovodeći stručnjak u oblasti inovacija, kreativnosti i razvojnih istraživanja na Institutu za obrazovanje Univerziteta Vulverhempton (Institute of Education, Faculty of Education Health and Wellbeing, University of Wolverhampton). Rukovodilac je inovativnog studijskog programa „Učenje u digitalnom dobu“, kao i specijalista u oblasti razvoja novih strategija i prakse usmerene na aktivnu participaciju učesnika u obrazovnom procesu na svim nivoima.
Dugogodišnji istraživački rad, izuzetna međunarodna reputacija i iskustva stečena u svetskim razmerama čini profesora Karla Rojla izuzetnim sagovornikom u oblasti razvoja obrazovanja na svim nivoima.
Detaljnije informacije možete pronaći
OVDE.