Програм се примењује од 01.10.2013..
Циљ предмета је упознавање студената са проблемом мотивације запослених и могућностима за развој мотивације запослених у организацијама. Повезивање процене успешности са мотивишућим понашањем запослених је у основи концепта изградње мотивационог корпуса у организацији. Такође систем радних вредности је основни покретач мотивационог понашања запослених. Студенти ће кроз практичне задатке и вежбе решавати студије случајева у којима се трага за повећањем мотивације запослених системима материјалне и посебно нематеријалним стимулацијама које је могуће користити у појединој организацији. Предметом је планирана и обука у самомотивисању и принципима учења мотивације у процесу развоја појединца и организације.
Од студената се очекује савладавање теоријских и практичних приступа мотивацији за рад у организацији. На основу усвојених знања и проучених наставних садржаја, студенти ће бити у могућности да сагледају мотивационе факторе и социјалне елементе који на њих утичу.
1. Место и улога мотивације запослених у организацији; 2. Теоријски приступи мотивацији за рад; 3. Процена успешности као основа за стварање радне мотивације; 4. Методе процене успешности; 5. Грешке у процени успешности; 6. Задовољство послом; 7. Мотиватори и демотиватори; 8. Мотивација за постигнућем; 9. Стратегије материјалног награђивања; 10. Стратегије нематеријалног награђивања; 11. Вредносни оквир за развој мотивације за рад; 12. Проблеми у систему награђивања; 13. Самомотивација; 14. Менаџерска мотивација; 15. Посвећеност и ангажованост.
Настава се изводи интерактивно, са активним учешћем студената у процесу наставе. Број вежби је повећан са циљем да се теоријски приступи и практично објашњавају и приближе студентима.
Аутори | Назив | Година | Издавач | Језик |
---|
Николић,Ј., Грубић-Нешић,Л. | Мотивисање запослених (у припреми) | 2013 | ФТН, Нови Сад | Српски језик |
Latham,G. | Work Motivation | 2007 | Sage Publications | Енглески |
Bruce,A. | How Motivate Every Employee | 2003 | Mc Gaw-Hill | Енглески |
Sansone,C. Harackiewicz, R. | Intrinsic and Extrinsic Motivation | 2005 | Academic Press | Енглески |
Предметна активност | Предиспитна | Обавезна | Број поена |
---|
Присуство на вежбама | да | да | 5.00 |
Присуство на предавањима | да | да | 5.00 |
Семинарски рад | да | да | 20.00 |
Усмени део испита | не | да | 70.00 |
| Име и презиме | Вид наставе |
---|
| | Предавања |
| | Аудиторне вежбе |