Програм се примењује од 01.11.2012..
Циљ предмета је упознавање са основама постављања израде компјутерских игара. Студенти се упознавају са израдом концепта, развојем приче и карактера и успостављањем динамике компјутерских игара.
Студенти ће у оквиру предмета овладати основним теоријским сазнањима о компјутерским играма, а у оквиру вежби ће израдити базичну компјутерску игрицу.
Намена компјутерских игара
Индустрија компјутерских игара данас (мултидисциплинарна индустрија)
Мотивација играча и маркетинг
Типови компјутерских игара
Постављање игара (Историја, Позадинска прича и поставка игре)
Типови изазова у компјутерским играма
Прича у компјутерским играма
Основе развоја ликова у компјутерским играма
Механика игре
Процес дизајнирања игара и дизајн докумената
Графичка окружења за развој игара (Гаме Макер)
Текстуре и манипулација сликом
Објекти (2Д и 3Д) и интеракција
Стварање статичких 3Д објеката
Стварање динамичких 3Д објеката
Примена звука у компјутерским играма
Теоријска предавања ће обухватати представљање основних делова теорије са акцентом на примењене примере реалних игара. Вежбе ће обухватати коришћење апликације за израду компјутерских игара у којој ће студенти сами израдити своју игрицу.
Аутори | Назив | Година | Издавач | Језик |
---|
Jeannine Novak | Game development essentials | 2011 | Delmar Learning | Енглески |
Bob Bates | Game Design | 2004 | Course TEchnology PTR | Енглески |
Heather Maxwell Chandler | Fundamentals of game development | 2010 | Jones&Bartlett | Енглески |
Предметна активност | Предиспитна | Обавезна | Број поена |
---|
Одбрањене рачунарске вежбе | да | да | 20.00 |
Писмени део испита - комбиновани задаци и теорија | не | да | 40.00 |
Присуство на предавањима | да | да | 5.00 |
Присуство на рачунарским вежбама | да | да | 5.00 |
Усмени део испита | не | да | 30.00 |
| Име и презиме | Вид наставе |
---|
| | Предавања |
| | Рачунарске вежбе |
| | Рачунарске вежбе |
| | Рачунарске вежбе |