Program se primenjuje od 09.11.2012..
Osposobljavanje studenata za razvoj softvera koristeći objektno orijetnisano programiranje.
Nakon uspešno završenog kursa student poznaje metode, tehnologije i standarde za razvoj objektno orijentisanih aplikacija. Takođe, student je kompententan da projektuje i razvija objektno orijentisane aplikacije zasnovane na programskom jeziku Python.
Osnovni pojmovi objektno orijentisanog programiranja: objekti, klase, veze, metode, enkapsulacija, kreiranje objekata, konstruktori, nasleđivanje, preklapanje metoda. Koncept Izuzetka: kreiranje, obrada, hijerarhija. Osnovne algoritamske strukture: pretraga i sortiranje. Strukture podatka: liste, mape, stabla. Osnove UML: dijagrami, elementi, pristupi u modelovanju.
Predavanja; Računarske vežbe; Konsultacije. Ispit je usmeni. Ocena ispita se formira na osnovu uspeha sa projekta i usmenog ispita.
Autori | Naziv | Godina | Izdavač | Jezik |
---|
Dusty Phillips | Python 3 Object Oriented Programming | 2010 | Packt publishing | Engleski |
Michael T. Goodrich, Roberto Tamassia, Michael H. Goldwasser | Data Structures and Algorithms in Python | 2013 | John Wiley and Sons | Engleski |
Vidaković, M., i dr. | Java i objektno-orijentisano programiranje | 2018 | Fakultet tehničkih nauka, Novi Sad | Srpski jezik |
Predmetna aktivnost | Predispitna | Obavezna | Broj poena |
---|
Predmetni projekat | da | da | 50.00 |
Usmeni deo ispita | ne | da | 50.00 |
| Ime i prezime | Vid nastave |
---|
| | Predavanja |
| | Predavanja |
| | Računarske vežbe |
| | Računarske vežbe |
| | Računarske vežbe |
| | Računarske vežbe |