Predmet: Digitalni dizajn
(17 -
AD0022) Osnovne informacije
Matične organizacione jedinice predmeta
Program predmeta
Program se primenjuje od 15.11.2018.. Ovladavanje osnovnim softverskim alatima i programerskim veštinama u funkciji rešavanja kompleksnih prostornih problema za razlilčite projektantske, dizajnerske i umetničke probleme Da stečena znanja dalje primenjuju u daljem procesu obrazovanja kao i budućem profesionalnom radu Uvod i definisanje pojma digitalnog dizajna. Istorija i teorija primene računarskih algoritama i programiranja u dizajnu, umetnosti, arhitekturi, pejzažnoj arhitekturi. Primeri primene digitalnog dizajna. Parametarski, generativni, interaktivni dizajn, dizajn baziran na analizama performansi. Rešavanje prostornih projektantskih problema, kreiranje prostornih instalacija, pisanjem skriptova u vizuelnom programskom jeziku (Rhinoceros3d/Grasshopper3d) Predavanja u amfiteatru ili računarskoj laboratoriji, vežbe u računarskoj laboratoriji. Tokom vežbi student je obavezan da uradi praktično orijentisane zadatke. Provera znanja se odvija kroz ispit, gde je student dužan da uradi i praktično primeni jedan od zadatih problema. Ispitni zadatak može biti povezan sa zadatakom iz predmeta iz izbornih pozicija.
|