Програм се примењује од 01.10.2013..
Даље стицање цртачких вештина, знања. Савладавање бројних техника и приступа. Стварање нових могућности ликовног, визуелног изражавања.
Оспособљеност студената за примену стечених знања и вештина у будућем професионалном раду.
Наставак рада на опсервацији објеката у простору. Доминантна је студијска анализа угљем. Постепено се прелази на мали цртеж, који подразумева слободнији и експресивнији третман видјеног.Уводјење већег спектра цртачких техника у различитим жанровима. Проширивање пажње на процесе синтезе, инвенције, апстракције и експресије.Просторна структура. Визуелно наглашавање сенке, светло-тамних односа, контурних линија.Студија, цртежи малог формата, скице, кроки. Сложене композиције фигура у покрету, сценографије, ентеријера, екстеријера.
Трансфер теоријског знања и вежбања врши се истовремено у току наставе. Надзор и коректура радова. Демонстративни и консултативни начин рада.
Аутори | Назив | Година | Издавач | Језик |
---|
Арнхајм, Р. | Визуелно мишљење | 1985 | Универзитет у Београду | Српски језик |
Јакубин, М. | Ликовни језик и ликовне технике | 1999 | Едука, Загреб | Српски језик |
Багнал, Б. | Цртање и сликање, Приручник Фалкен | 1999 | Југословенска књига, Београд | Српски језик |
Предметна активност | Предиспитна | Обавезна | Број поена |
---|
Сложени облици вежби | да | да | 65.00 |
Присуство на предавањима | да | да | 5.00 |
Усмени део испита | не | да | 30.00 |
| Име и презиме | Вид наставе |
---|
| | Предавања |
| | Аудиторне вежбе |
| | Аудиторне вежбе |