Програм се примењује од 01.10.2014..
Предмет је усмерен на стицање знања и вештина у области продукције уметничког дела, као и на примену стечених знања у креирању идентитета и репутације уметника и уметничких пројеката на савременом уметничком тржишту. Посебна пажња биће посвећена процесу продукције личног уметничког пројекта или уметничке каријере.
Способност студената за самостално планирање, организацију, реализацију, анализу, контролу, евалуацију и одрживост уметничког пројекта.
Предавања - Појам и процес продукције уметничког дела. Уметнкичко тржиште. Место и улога уметника у савременој уметничкој продукцији. Идентитет уметника и уметничке средине. Место и улога спонзора. Професионални контакти и односи са партнерима. Представљање уметника и процес уметничке и техничке продукције. Учесници и функције у процесу. Техника и техничка средства потребна за реализацију. Индивидуални, тимски и институционални оквир представљања.
Радионица 1 – Анализа примера представљања уметничког дела/манифестације из савремене уметничке праксе (5x45); радионица 2- Писање спонзорског писма/формулара (5x45); радионица 3 – Припрема и извођење презентације уметничког дела/пројекта (5x45) .
Предавања, вежбе и радионице према задатим темама.
Аутори | Назив | Година | Издавач | Језик |
---|
Драгићевић-Шешић, Милена и Бранимир Стојковић | Култура-менаџмент, анимација, маркетинг | 2007 | Цлио, Београд | Српски језик |
Бернс, Вилијам Џ. | Менаџмент и уметности | 2009 | Цлио, Београд | Српски језик |
Harold R. Kerzner | Project Management: A Systems Approach to Planning, Scheduling, and Controlling, Wiley | 2013 | New Jersey | Енглески |
Предметна активност | Предиспитна | Обавезна | Број поена |
---|
Предметни пројекат | да | да | 30.00 |
Присуство на вежбама | да | да | 5.00 |
Присуство на предавањима | да | да | 5.00 |
Усмени део испита | не | да | 30.00 |
Практични део испита - задаци | не | да | 30.00 |
| Име и презиме | Вид наставе |
---|
| | Предавања |
| | Аудиторне вежбе |
| | Аудиторне вежбе |