Програм се примењује од 08.10.2012..
Оспособљавање студената да коришћењем различитих дигиталних техника генеришу и визуализују архитектонску сцену.
Да стечена знања примењују у даљем процесу образовања као и у будућем професионалном раду.
Напредне технике графичке обраде дигиталних слика. Типови дигиталних слика, запис тонова и боје. Текстуризација и особине материјала. Параметри реалне и виртуелне камере. Карактеристике светлости и симулација светла. Рендеринг алгоритми и њихове специфицности.
Корисцење слика као канала и материјала. Алати за рендеринг. Креирање амбијента на рендеру. Рендеринг сцена ентеријера. Рендеринг сцене екстеријера.
Предавања и вежбе у рачунарској лабораторији. Консултације.
Део градива који чине логичку целину се полажу два колоквијума. Колоквији се раде у компјутерској лабораторији. Студент може изаћи на следећи колоквијум ако је у претходном освојио најмање 30% поена. Да би студент положио испит, поред осталих услова, мора да из сваког од два колоквија има најмање 30% поена. Оцена испита се формира на основу похађања предавања и вежби и успеха на колоквијима.
Аутори | Назив | Година | Издавач | Језик |
---|
H. Sondermann | Photoshop in architectural graphics | 2009 | Springer Vienna Architecture | Енглески |
M. Kuhlo, E.Eggert | Architectural, Rendering with 3ds Max and V-Ray | 2010 | Elsevier | Енглески |
F. Legrenzi | VRay- The Complete Guide, Industrie Grafiche Stilgraf | 2008 | | Енглески |
D. Brooker, M. Bousqueт и остали. | 3ds Max 2010 Architectural Visualization - Advanced to Expert | 2009 | 3dats | Енглески |
Предметна активност | Предиспитна | Обавезна | Број поена |
---|
Сложени облици вежби | да | да | 70.00 |
Практични део испита - задаци | не | да | 30.00 |
| Име и презиме | Вид наставе |
---|
| | Предавања |
| | Рачунарске вежбе |
| | Рачунарске вежбе |