Предмет: Дигитални дизајн
(17 -
AD0022) Основне информације
Матичне организационе јединице предмета
Програм предмета
Програм се примењује од 15.11.2018.. Овладавање основним софтверским алатима и програмерским вештинама у функцији решавања комплексних просторних проблема за разлилчите пројектантске, дизајнерске и уметничке проблеме Да стечена знања даље примењују у даљем процесу образовања као и будућем професионалном раду Увод и дефинисање појма дигиталног дизајна. Историја и теорија примене рачунарских алгоритама и програмирања у дизајну, уметности, архитектури, пејзажној архитектури. Примери примене дигиталног дизајна. Параметарски, генеративни, интерактивни дизајн, дизајн базиран на анализама перформанси. Решавање просторних пројектантских проблема, креирање просторних инсталација, писањем скриптова у визуелном програмском језику (Rhinoceros3d/Grasshopper3d) Предавања у амфитеатру или рачунарској лабораторији, вежбе у рачунарској лабораторији. Током вежби студент је обавезан да уради практично оријентисане задатке. Провера знања се одвија кроз испит, где је студент дужан да уради и практично примени један од задатих проблема. Испитни задатак може бити повезан са задатаком из предмета из изборних позиција.
|