Program se primenjuje od 08.10.2012..
Osposobljavanje studenata da korišćenjem različitih digitalnih tehnika generišu i vizualizuju arhitektonsku scenu.
Da stečena znanja primenjuju u daljem procesu obrazovanja kao i u budućem profesionalnom radu.
Napredne tehnike grafičke obrade digitalnih slika. Tipovi digitalnih slika, zapis tonova i boje. Teksturizacija i osobine materijala. Parametri realne i virtuelne kamere. Karakteristike svetlosti i simulacija svetla. Rendering algoritmi i njihove specificnosti.
Koriscenje slika kao kanala i materijala. Alati za rendering. Kreiranje ambijenta na renderu. Rendering scena enterijera. Rendering scene eksterijera.
Predavanja i vežbe u računarskoj laboratoriji. Konsultacije.
Deo gradiva koji čine logičku celinu se polažu dva kolokvijuma. Kolokviji se rade u kompjuterskoj laboratoriji. Student može izaći na sledeći kolokvijum ako je u prethodnom osvojio najmanje 30% poena. Da bi student položio ispit, pored ostalih uslova, mora da iz svakog od dva kolokvija ima najmanje 30% poena. Ocena ispita se formira na osnovu pohađanja predavanja i vežbi i uspeha na kolokvijima.
Autori | Naziv | Godina | Izdavač | Jezik |
---|
H. Sondermann | Photoshop in architectural graphics | 2009 | Springer Vienna Architecture | Engleski |
M. Kuhlo, E.Eggert | Architectural, Rendering with 3ds Max and V-Ray | 2010 | Elsevier | Engleski |
F. Legrenzi | VRay- The Complete Guide, Industrie Grafiche Stilgraf | 2008 | | Engleski |
D. Brooker, M. Bousquet i ostali. | 3ds Max 2010 Architectural Visualization - Advanced to Expert | 2009 | 3dats | Engleski |
Predmetna aktivnost | Predispitna | Obavezna | Broj poena |
---|
Složeni oblici vežbi | da | da | 70.00 |
Praktični deo ispita - zadaci | ne | da | 30.00 |
| Ime i prezime | Vid nastave |
---|
| | Predavanja |
| | Računarske vežbe |
| | Računarske vežbe |