Програм се примењује од 21.08.2017..
Образовни циљ је да се студенти докторских студија уведу у одабрану област Управљања ризиком од катастроалних догађаја и пожара и да науче опште поставке које важе у предметној области.
Исходи су стицања знања и способности студената за самостални и тимски научни и истраживачки рад у предметној области.
Преглед истраживања у областима управљања ризиком од катастрофалних догађаја (природне катастрофе и акциденти изазвани људском активношћу) и безбедности од пожара.
Ментор са студентом креира листу изабраних изборних предмета у зависности од области интересовања студента. Предавања се изводе комбиновано. Излагање теоретскг дела пропраћено је одговарајућим примерима који доприносе разјашњењу теоријског дела градива Редовно се одржвају консултације. Кроз студијско -истраивачки рад студент, проучавајући научне часописе и другу литературу самостално продубљује градиво са предавања. Уз рад са наставником студент се оспособљава за самостално писање научног рада.
Аутори | Назив | Година | Издавач | Језик |
---|
Доналд Хyндман, Давид Хyндман | Натурал Хазардс анд Дисастерс | 2016 | Броокс Цоле | Енглески |
Fitzgerald, R.W., Meacham, B.J. | Fire Performance Analysis for Buildings | 2017 | John Wiley & sons, LTD, UK | Енглески |
Philips, B. D. | Disaster Recovery | 2016 | CRC Press | Енглески |
Havbro Faber, M. | Statistics and Probability Theory : In Pursuit of Engineering Decision Support (Topics in Safety, Risk, Reliability and Quality) | 2012 | Springer | Енглески |
Drysdale, D. | An Introduction to Fire Dynamics | 2011 | John Wiley & Sons, Ltd | Енглески |
Hurley, M. J., Rosenbaum, E. R. | Performance-Based Fire Safety Design | 2015 | CRC Press | Енглески |
Ramachandran, G., Charters, D. | Quantitative Risk Assessment in Fire Safety | 2011 | Spon Press, London | Енглески |
Предметна активност | Предиспитна | Обавезна | Број поена |
---|
Предметни пројекат | да | да | 40.00 |
Презентација | да | да | 10.00 |
Теоријски део испита | не | да | 50.00 |
| Име и презиме | Вид наставе |
---|
| | Предавања |
| | Предавања |