Предмет: Дигитални маркетинг
(17 -
IM1815) Основне информације
Матичне организационе јединице предмета
Програм предмета
Програм се примењује од 01.10.2013.. Циљ предмета представља овладавање основним знањима развоја, имплементације и контроле имплементације стратегије дигиталног маркетинга за „B2B“ i „B2C“ моделе пословања. На основу усвојених знања студенти ће овладати употребом различитих дигиталних платформи и канала. Студенти ће стећи свеобухватна знања и искуства о начину развоја интегрисане стратегије дигиталног маркетинга, од њене формулације до имплементације и контроле. Студенти ће стећи: знања о улози, значају и месту дигиталног маркетинга у широј маркетиншкој стратегији, разумевање основних дигиталних маркетинг канала – online оглашавања, дигиталног дисплеја, видеа, мобилних канала, претраживача и друштвених медија. Дипломирани инжењери индустријског инжењерства и менаџмента ће научити да развијају, евалуирају и спроводе свеобухватне стратегије дигиталног маркетинга и стећи ће компетенције за мерење резултата дигиталног маркетинга и прорачуна исплативости и повраћаја инвестиција у активности дигиталног маркетинга. Увод у дигитални маркетинг; Анализа онлине окружења; Стратегија дигиталног маркетинга; Утицај дигиталних медија и технологије на маркетинг микс; Испорука онлине искуства за кориснике; Планирање кампање дигиталног маркетинга; Маркетинг комуникација путем дигиталних канала; B2B i B2C дигитални маркетинг; Маркетинг аналитика; Оптимизација за претраживаче; „Pay per Click“, „Digital Display“ рекламирање; email маркетинг; Маркетинг на друштвеним мрежама; Мобилни маркетинг; А/Б тестирање. Настава се одвија кроз предавања, рачунарске вежбе и аудио-визуелне презентације примера позитивне праксе. Провера знања се одвија путем тестова знања, семинарског рада и усменог испита.
|