Програм се примењује од 01.10.2018..
Предмети предуслови
Овладавање теоријским и практичним основама иновативних модела финансирања предузетника и малих и средњих предузећа. Основни циљ предмета јесте да се употпуне знања о системима могућих начина инвестирања у иновације које су фокусиране на информационо-комуникационе технологије, кроз активно учешће свих студената у процесу наставе.
Стечена знања могу се користити у решавању конкретних пословних проблема и одабиру најповољнијих опција финансирања пословања. Додатно, знања могу бити коришћена приликом одабира начина финансирања будућих новооснованих предузећа.
Основе финансијског извештавања. Рацио анализа и тачка профитабилности. Процена вредности предузећа. Облици финансирања предузећа. Традиционални и иновативни модели финансирања. Пословни инкубатори. Фондови ризичног капитала. Пословни анђели. Финансирање путем платформи широког приступа. Иницијална јавна понуда. Наднационални облици финансирања иновација. Јавни оквир финансирања иновација.
Предавања. Нумеричко-рачунске и аудиторне вежбе. Консултације. Испит се састоји од предиспитне обавезе и усменог испита. Предиспитне обавезе се испуњавају кроз групни рад. Усмени испит полаже се према списку испитних питања. Оцена испита се формира на основу успеха из предиспитне обавезе усменог дела испита.
Аутори | Назив | Година | Издавач | Језик |
---|
Добромиров, Д., Радишић, М. | Финансирање иновативних предузећа | 2015 | Факултет техничких наука, Нови Сад | Српски језик |
Младен Радишић | Финансирање иновација - електронска скрипта | 2018 | Факултет техничких наука у Новом Саду | Српски језик |
United Nations Economic Commission for Europe | Policy Options and Instruments for Financing Innovation | 2009 | United Nations Publications, Geneva | Енглески |
Предметна активност | Предиспитна | Обавезна | Број поена |
---|
Предметни пројекат | да | да | 40.00 |
Присуство на предавањима | да | да | 10.00 |
Усмени део испита | не | да | 50.00 |
| Име и презиме | Вид наставе |
---|
| | Предавања |
| | Лабораторијске вежбе |