Program se primenjuje od 01.10.2010..
Predmeti preduslovi
Sticanje osnovnih znanja iz video igara, načina na koji se video u njima sintetiše preko animacije i upoznavanje sa karakterističnim softverskim alatima za produkciju i potrebnom hardverskom podrškom.
Poznavanje osnovnih karakteristika video igara i načina na koji se one prave.
3D modelovanje ljudi, scena u prostoru i deformacije na osnovu video snimaka iz relnog sveta preko kamere; Tačke, poligoni i senke vezane za objekte u video igrama; Teksture u video igrama i njihovo modelovanje; Ekstrakcija pokreta objekata u stvarnom svetu na bazi sistema više pokretnih kamera; Veštačka sinteza pokreta i spajanje ključnih frejmova videa u animaciji; Otklanjanje unesenih digitalnih smetnji i spajanje ključnih frejmova; Interakcija objekata u video igri i njihova uzajamna deformacija; Interaktivne animacije u video igrama; Programabilne mašine stanja u video igrama; Softver za produkciju video igara; Hardver koji podržava rad video igara.
Predavanja i računarske vežbe. Konsultacije.
Računarske vežbe su bazirane na savladavanju i razumevanju osnovnih pristupa obrade video signala u video igrama i animacijama vezanim za njih. Upoznavanje sa DirectX i OpenGL-om.
Autori | Naziv | Godina | Izdavač | Jezik |
---|
Vladimir Zlokolica | Napredne prikazne tehnologije - Skripta | 2010 | Fakultet Tehničkih nauka, Novi Sad | Srpski jezik |
W. Muehl, J. Novak | Game Development Essentials: Game Simulation Development | 2007 | Thomson Delmar Learning, NY, USA | Engleski |
Predmetna aktivnost | Predispitna | Obavezna | Broj poena |
---|
Predmetni projekat | da | da | 30.00 |
Predmetni projekat | da | da | 30.00 |
Pismeni deo ispita - kombinovani zadaci i teorija | ne | da | 30.00 |
Prisustvo na predavanjima | da | da | 5.00 |
Prisustvo na računarskim vežbama | da | da | 5.00 |
| Ime i prezime | Vid nastave |
---|
| | Predavanja |
| | Predavanja |
| | Računarske vežbe |
| | Računarske vežbe |
| | Računarske vežbe |
| | Računarske vežbe |