Program se primenjuje od 01.10.2005..
Dalje usavršavanje svih jezičkih veština. Razvijanje strategija za bolje razumevanje pisanog teksta i sopstvenih sposobnosti pismenog izražavanja. Prepoznavanje i upotreba zvaničnog i nezvaničnog stila u komunikaciji, kao i drugih formi pismenog izražavanja. Razvijanje sposobnosti prezentacije, izražavanje slaganja i neslaganja i sl. Proširivanje fonda reči i usvajanje konstrukcija sa gerundima i infinitivima i indirektnim govorom.
Studenti su sposobni da se snađu prilikom čitanja složenijih tekstova koristeći strategije koje im pomažu prilikom čitanja. Sposobni su da se pismeno izražavaju koristeći odgovarajuću formu i stil. Umeju da sa određenim stepenom sigurnosti usmeno prezentuju svoje ideje i izraze slaganje ili neslaganje sa tudjim idejama. Poseduju širi fond reči i sigurni su u upotrebi glagolskih vremena i složenijih rečeničnih konstrukcija.
Strategije za razumevanje teksta na stranom jeziku. Korišćenje tekst organizatora. Upotreba zvaničnog i nezvaničnog stila i izbor odgovarajućeg registra. Proširivanje vokabulara vezanog za teme kao što su obrazovanje, posao, nove tehnologije i otkrića, život u budućnosti i sl. Indirektni govor. Upotreba gerunda i infinitiva.
Akcenat je na aktivnosti studenata u toku časa, njihovoj interakciji sa nastavnikom i među sobom. Koristi se komunikativni pristup u nastavi stranih jezika.
Autori | Naziv | Godina | Izdavač | Jezik |
---|
Vince, M., Emmerson, P. | Intermediate Language Practice | 2003 | Macmillan, London | Engleski |
Benson, M. | Srpskohrvatsko-engleski rečnik | 1989 | Prosveta, Beograd | Engleski |
Grupa autora | Oxford English - Serbian Student Dictionary | 2006 | Oxford University Press, Oxford | Engleski |
Soars, L., Soars, J. | New Headway English Course | 2000 | Oxford University Press, Oxford | Engleski |
Predmetna aktivnost | Predispitna | Obavezna | Broj poena |
---|
Test | da | da | 10.00 |
Test | da | da | 10.00 |
Test | da | da | 10.00 |
Pismeni deo ispita - kombinovani zadaci i teorija | ne | da | 70.00 |
| Ime i prezime | Vid nastave |
---|
| | Predavanja |