Предмет: Маркетинг и стратегије регионалног развоја
(09 -
RPR003) Основне информације
Програм предмета
Програм се примењује од 01.01.2009.. Циљеви предмета су следећи:
- усвајање основних знања о маркетинг парадигмама и стратегијама;
- развијања способности креирања флексибилних начина реаговања на комплексне промене у окружењу а све у функцији ефективнијег и ефикаснијег регионалног развоја. Оспособљеност студената за јасно сагледавање значаја маркетинг концепта за развој локалне средине и региона, разумевање значаја комуникационих вештина (ПР-а, лобирања) за креирање (пред)услова за развој региона, као и разумевање културног обрасца за креирање маркетинг стратегија за унапређивање регионалног развоја. - Спрега маркетинг концепта и (регионалног) развоја;
- интерни и екстерни маркетинг у функцији регионалног развоја;
- бренд као одредница (регионалног) развоја; BEST и RACE модел комуницирања у функцији развоја;
- SOSTAC модел као основа структуирања плана маркетиншких комуникација и комуникације у односима с јавношћу;
- лобирање у функцији регионалног развоја;
- реактивне и проактивне стратегије у функцији регионалног развоја;
- маркетинг стратегија као спрега културног обрасца, социјалног капитала и имиџа региона;
- етноцентричне и полицентричне понашајне склоности и регионални развој. - Предавања уз интерактивно учешће студената;
- демонстративни метод;
- студије случаја.
|