Програм се примењује од 01.10.2013..
Предмети предуслови
Циљ предмета је упознавање студената са процесом планирања и одрживог развоја предела кроз приказ основних појмова, методологију истраживања предела, као и анализу свих аспеката предела.
Развијање свести о вредностима предела, његовом планирању и одрживом развоју, као и оспособљавање студената за усвајање нових знања из области вредновања предела и укључивање у рад интердисциплинарних тимова у процесу планирања предела.
Увод у планирање предела; Методологија истраживања предела; Аспекти предела (природни, културни, аналитички, политички, интервенцијски).
Фронтална метода, метода разговора, рад у групама, индивидуални рад, илустративно-демонстративна метода, теренско-истраживачки рад.
Аутори | Назив | Година | Издавач | Језик |
---|
Група аутора | Културно наслеђе, Избор најзначајнијих докумената Савета Европе у области културног наслеђа | 2004 | Центар за наслеђе Косова и Метохије MNEMOSYNE, Београд | Српски језик |
Grupa autora | Landscape Character Assessment, guidence for England and Scotland | 2002 | The Country Agency and Scottish Natural Heritage | Енглески |
Makhzoumi J., Pungetti G. | Ecological Landscape Design and Planninig, the Mediterranean Context | 1999 | E & FN SPON, an imprint of Routledge, London, New York | Енглески |
Naveh Z., Lieberman A. | Landscape Ecology, First Edition | 1984 | Springer-Verlag, New York | Енглески |
група аутора | Мастер план одрживог развоја Фрушке Горе | 2011 | Универзитет у Новом Саду, Нови Сад | Српски језик |
Предметна активност | Предиспитна | Обавезна | Број поена |
---|
Сложени облици вежби | да | да | 40.00 |
Присуство на вежбама | да | да | 5.00 |
Писмени део испита - комбиновани задаци и теорија | не | да | 40.00 |
Присуство на предавањима | да | да | 5.00 |
Усмени део испита | не | да | 10.00 |
| Име и презиме | Вид наставе |
---|
| | Предавања |
| | Аудиторне вежбе |