Marketing služba ima zadatak da pripremi i prezentuje potrebne podatke za kvalitetno informisanje svih zainteresovanih za Fakultet, identifikuje i vrednuje tržišne potrebe okruženja i oblikuje predloge za unapređenje rada Fakulteta. Ova služba se sastoji od četiri stalno zaposlena radnika i tima kreativnih studenata koji na ovaj način iskazuju svoje talente, saznanja i stiču korisna iskustva i reference, koje im kasnije pomažu prilikom profesionalnog angažovanja.
Sve aktivnosti Službe imaju za cilj jačanje institucialnog imidža i unapređenje pozicije brenda.
Pored aktivnosti koje se odnose na upis novih studenata: kreiranje upisne kampanje, priprema promotivnog štampanog i elektronskog materijala, priprema i realizacija promocija po srednjim školama, onlajn komunikacija sa potencijalnim studentima putem društvenih mreža Facebook i Twitter, realizacija plana oglašavanja tokom cele godine, priprema i podrška tokom upisa, analiza rezultata i unapređivanje procesa, održavanje sajta namenjen upisu, organizovanje raznih događaja: promocije inženjera, stručnih konferencija, seminara i događaja, preko organizacije sajamskih priredbi do učešća u organizovanju velikih manifestacija kao što su Noć istraživača koja okuplja hiljade posetilaca. Marketing služba FTN-a je dobitnik nagrade za najbolji marketing nastup u sferi neprofitnih institucija u Srbiji u 2004. godini.