Програм се примењује од 01.10.2013..
Изучава се у циљу стицања општих знања и специфичних вештина за разумевања значаја развојних процеса у предузећу и реализацију развојних поступака, те за рад на планирању, организовању, вођењу и контроли процеса развоја.
Студенти стичу општа знања и специфичне вештине на основу којих постају компетентни за вођење пројеката: развоја производа, услуга и програма рада предузећа, развоја технологија израде производа и пружања услуга, развоја управљачких поступака и система управљања, развоја структура предузећа и решавање конкретних задатака развојне функције у времену функционисања предузећа у околини.
Истраживање услова развоја предузећа; Развој програма рада; Развој производа; Развој производних технологија; Развој структура предузећа; Развој поступака и система управљања процесима; Остваривање инвестиционог развоја; Развој учесника у процесима рада и мотивације за рад.
Настава на предмету обухвата: Предавања са анализом практичних примера развојних пројеката у конкретним предузећима; аудиторне и практичне вежбе у оквиру којих се у виду примера разрађују поступци развоја и израду семинарског рада који представља самосталан рад студента - решавање конкретног развојног задатка.
Аутори | Назив | Година | Издавач | Језик |
---|
Максимовић, Р. | Развојни процеси у предузећу | 2012 | Факултет техничких наука у Новом Саду | Српски језик |
Вулановић, В., Станивуковић, Д., Камберовић, Б., Максимовић, | Систем квалитета ИСО 9001:2000 | 2005 | Универзитет у Новом Саду, Факултет техничких наука | Српски језик |
Бороцки, Ј. | Развојни циклус предузећа | 2012 | Факултет техничких наука у Новом Саду | Српски језик |
Предметна активност | Предиспитна | Обавезна | Број поена |
---|
Присуство на вежбама | да | да | 5.00 |
Писмени део испита - комбиновани задаци и теорија | не | да | 70.00 |
Колоквијум | да | не | 20.00 |
Колоквијум | да | не | 20.00 |
Присуство на предавањима | да | да | 5.00 |
Семинарски рад | да | да | 20.00 |
| Име и презиме | Вид наставе |
---|
| | Предавања |
| | Предавања |
| | Аудиторне вежбе |