Program se primenjuje od 01.01.2009..
Ciljevi predmeta su sledeći:
- usvajanje osnovnih znanja o marketing paradigmama i strategijama;
- razvijanja sposobnosti kreiranja fleksibilnih načina reagovanja na kompleksne promene u okruženju a sve u funkciji efektivnijeg i efikasnijeg regionalnog razvoja.
Osposobljenost studenata za jasno sagledavanje značaja marketing koncepta za razvoj lokalne sredine i regiona, razumevanje značaja komunikacionih veština (PR-a, lobiranja) za kreiranje (pred)uslova za razvoj regiona, kao i razumevanje kulturnog obrasca za kreiranje marketing strategija za unapređivanje regionalnog razvoja.
- Sprega marketing koncepta i (regionalnog) razvoja;
- interni i eksterni marketing u funkciji regionalnog razvoja;
- brend kao odrednica (regionalnog) razvoja; BEST i RACE model komuniciranja u funkciji razvoja;
- SOSTAC model kao osnova struktuiranja plana marketinških komunikacija i komunikacije u odnosima s javnošću;
- lobiranje u funkciji regionalnog razvoja;
- reaktivne i proaktivne strategije u funkciji regionalnog razvoja;
- marketing strategija kao sprega kulturnog obrasca, socijalnog kapitala i imidža regiona;
- etnocentrične i policentrične ponašajne sklonosti i regionalni razvoj.
- Predavanja uz interaktivno učešće studenata;
- demonstrativni metod;
- studije slučaja.
Autori | Naziv | Godina | Izdavač | Jezik |
---|
Grant J. T. | The Brand Innovation Manifesto: How to Build Brands, Redefine Markets & Defy conventions | 2000 | John Willey & Sons ltd., New York | Engleski |
Hollensen S. | Marketing Management: A Relationship Approach, 1st Edition | 2003 | Financial Times/Prentice Hall, New Jersey | Engleski |
Van den Bergh J. | Marketing Communications - a European Perspective, 3rd European Edition | 2007 | Prentice Hall, New Jersey | Engleski |
Wilson A. | Marketing Research: An Integrated Approach, 2nd Edition | 2006 | Financial Times/Prentice Hall, New Jersey | Engleski |
Predmetna aktivnost | Predispitna | Obavezna | Broj poena |
---|
Domaći zadatak | da | da | 5.00 |
Pismeni deo ispita - kombinovani zadaci i teorija | ne | da | 40.00 |
Prisustvo na predavanjima | da | da | 5.00 |
Seminarski rad | da | da | 20.00 |
Usmeni deo ispita | ne | da | 30.00 |
| Ime i prezime | Vid nastave |
---|
| | Predavanja |