Програм се примењује од 01.10.2007..
Овладавање објектно оријентисаним технологијама.
Студент стиче основно знање из теорије, моделирања и имплеметације објектно оријентисаног програмирања.
Садржај предавања:
• Увод у објектно-оријентисано (ОО) софтверско инжењерство, ОО парадигма,
• Основни концепти: објекти, класе, везе и поруке,
• Основне особине: Идентитет објекта, Наслеђивање особина, класа и интерфејса, Скривање имплементације, полиморфизам и перзистенција,
• ОО модел података,
• Основни концепти обједињеног језика моделирања (UML),
• ОО модел система – модел структуре и модел понашања,
• Основе методолошког приступа развоју ОО софтверских производа – Обједињени процес,
• Основни концепти и синтакса једног одабраног ОО језика,
• Технике ОО програмирања
Садржај вежби:
Практична примена, на предавањима, приказаних концепата
Предавања; рачунарске вежбе; консултације; самостална израда обавезних задатака.
Предиспитне обавезе:
реализација обавезних задатака у току извођења наставе.
Провера знања – вођена и самостална израда обавезних задатака; колоквијум – у писменим облику; завршни испит – у усменом облику
Аутори | Назив | Година | Издавач | Језик |
---|
Bruegge B, Dutoit A | Object-Oriented Software Engineering | 2004 | Pearson Education Interantional | Енглески |
Booch G, Jacobson I, Rumbaugh J, Rumbaugh J | THE UNIFIED MODELING LANGUAGE USER GUIDE | 1998 | Addison- Wesley | Енглески |
Eckel B | THINKING IN JAVA, Second Edition | 2000 | Prentice Hall | Енглески |
Предметна активност | Предиспитна | Обавезна | Број поена |
---|
Колоквијум | не | не | 20.00 |
Одбрана пројекта | да | да | 50.00 |
Усмени део испита | не | да | 50.00 |
| Име и презиме | Вид наставе |
---|
| | Предавања |
| | Рачунарске вежбе |