Маркетинг служба
Маркетинг служба има задатак да припреми и презентује потребне податке за квалитетно информисање свих заинтересованих за Факултет, идентификује и вреднује тржишне потребе  окружења и обликује предлоге за унапређење рада Факултета. Ова служба се састоји од четири стално запослена радника и тима креативних студената који на овај начин исказују своје таленте, сазнања и стичу корисна искуства и референце, које им касније помажу приликом професионалног ангажовања.

Све активности Службе имају за циљ јачање институциалног имиџа и унапређење позиције бренда.

Поред активности које се односе на упис нових студената: креирање уписне кампање, припрема промотивног штампаног и електронског материјала, припрема и реализација промоција по средњим школама, онлајн комуникација са потенцијалним студентима путем друштвених мрежа Фацебоок и Тwиттер, реализација плана оглашавања током целе године, припрема и подршка током уписа, анализа резултата и унапређивање процеса, одржавање сајта намењен упису, организовање разних догађаја: промоције инжењера, стручних конференција, семинара и догађаја, преко организације сајамских приредби до учешћа у организовању великих манифестација као што су Ноћ истраживача која окупља хиљаде посетилаца.
Маркетинг служба ФТН-а је добитник награде за најбољи маркетинг наступ у сфери непрофитних институција у Србији у 2004. години.

Тренутно нема података