Програм се примењује од 01.10.2010..
Предмети предуслови
Оспособљавање студената да науче могућности примене компјутерске анимације у различитим дисциплинама. Неке од тих дисциплина су: образовање, уметност, наука, производни процеси, градитељство, бизнис, космичка истраживања, забава и многе друге.
Да стечена знања примењују у даљем процесу образовања као и у будућем професионалном раду.
Увод и дефинисање улоге и значаја (потенцијала) компјутерске анимације у савременом друштвеном развоју. Преглед развоја и специфичности сваке од интеграција компјутерске анимације у савремене делатности, од науке, преко производње и политике до забаве, уз мноштво примера. Улога, однос и допринос компјутерске анимације имплементацији у различите делатности. Унапређење друштвене стварности имплементацијом компјутерске анимације у процесу креирања и производње нових производа, политичком одлучивању, визуализацији података, научним, медицинским, терапеутским истраживањима и пракси, савременој уметности и забави, и многим другим примењеним дисциплинама. Будућност синтезе различитих делатности на примеру имплементације компјутерске анимације.
Предавања и вежбе у рачунарској лабораторији. Консултације.
Аутори | Назив | Година | Издавач | Језик |
---|
Предраг Шиђанин | Примена инжењерске анимације - Скрипта | 2010 | Факултет техничких наука | Српски језик |
Bonnie Blake | Adobe Premiere 6: виртуална школа (+CD) | 2009 | Микро књига, Београд | Енглески |
Предметна активност | Предиспитна | Обавезна | Број поена |
---|
Предметни(пројектни)задатак | да | да | 15.00 |
Предметни(пројектни)задатак | да | да | 15.00 |
Предметни пројекат | да | да | 30.00 |
Писмени део испита - комбиновани задаци и теорија | не | да | 30.00 |
Присуство на предавањима | да | да | 5.00 |
Присуство на рачунарским вежбама | да | да | 5.00 |
| Име и презиме | Вид наставе |
---|
| | Предавања |
| | Предавања |
| | Рачунарске вежбе |