Програм се примењује од 09.10.2006..
Обезбедити један општи увид у фундаменталне аспекте теорије сигнала и система укључујући алгоритме за анализу линеарних временски непроменљивих система у временском и комплексном домену.
Студент који успешно заврши овај предмет стећи ће увид у основне концепте теорије сигнала и система са континуланим временом који укључује:
- манипулација са регуларним и сингуларним сигналаима са континуланим временом
- разумевање најопштијег описа система, и њихову класификацију и квалитативна својства
- преглед алгоритама за анализу линеарних временски непроменљивих система у временском и комплексном домену и концепт аналогног филтрирања.
Фундаментални аспекти теорије сигнала, концепт временске осе и концепт сигнала. Сингиларни и регуларни сигнали са континуалним временом и операције над њима. Билатерална Лапласова трансформација, Унилатерална Лапласова трансформација, Фуријеова трансформација. Фундаментални аспекти теорије система, опис терминалног понашања елемената система, њихова класификација и повезивање. Линеарни временски непроменљиви системи: анализа у временском домену и стабилност. Анализа линеарних временски непроменљивих система помоћу унилатералне Лапласове трансформације и Фуријеове трансформације. Концепт филтрирања, увод у класификацију и синтезу филтара.
Предавања; Аудиторне вежбе; Рачунарске вежбе; Лабораторијске вежбе; Консултације.
Аутори | Назив | Година | Издавач | Језик |
---|
Л. Новак | Системи и сигнали - скрипта | 2005 | ФТН Нови Сад | Српски језик |
С. Даутовић, Р. Струхарик | Лабораторијске вежбе из сигнала и система - скрипта | 2005 | ФТН Нови Сад | Српски језик |
Mrinal Mandal, Amir Asif | Continuous and Discrete Time Signals and Systems | 2007 | Cambridge University Press | Енглески |
Предметна активност | Предиспитна | Обавезна | Број поена |
---|
Тест | да | да | 20.00 |
Писмени део испита - комбиновани задаци и теорија | не | да | 50.00 |
Колоквијум | да | да | 20.00 |
Присуство на предавањима | да | да | 5.00 |
Присуство на рачунарским вежбама | да | да | 5.00 |
| Име и презиме | Вид наставе |
---|
 | | Предавања |
 | | Предавања |
 | | Аудиторне вежбе |
 | | Аудиторне вежбе |
 | | Лабораторијске вежбе |
 | | Лабораторијске вежбе |
 | Блаж Нелу Стручни сарадник-Лаборант | Организација извођења лабораторијских вежби-лаборанти |