Predmet: Kompjuterske igre
(17 -
F421) Osnovne informacije
Matične organizacione jedinice predmeta
Program predmeta
Program se primenjuje od 29.08.2017.. Cilj predmeta je nadogranja znanja stečenih na prethodnom predmetu (Osnove kompjuterskih igara) i dublje poznavanje naprednih tehnologija i principa razvoja kompjuterskih igara. Studenti se upoznavaju sa aktuelnim stanjem u industriji kompjuterskih igara i ovladavaju potrebnim softverskim alatima i programskim jezikom C# u cilju izrade kompleksnijih 3D igara za različite platforme (desktop, mobilni, AR/VR). Studenti će steći kompetencije za samostalnu izradu funkcionalnog prototipa 3D igre sa jednostavnom mehanikom i postavkom. Studenti na računarskim vežbama kreiraju igru od početne ideje do testiranja igre- pripremaju 3D modele, kreiraju projekat, postavljaju okruženje, karaktere, definišu 3D animaciju, podešavaju svetlo i fiziku igre i programiraju mehaniku igre. Nakon savladanih vežbi, studenti samostalno izrađuju jednostavnu 3D igru kao predmetni projekat. Trendovi industrije kompjuterskih igara. Savremene tehnologije razvoja kompjuterskih igara. VR/AR - koncepti, tehnologija i primena. Digitalno vajanje. Proceduralno modelovanje. Produkcija 3D igre (3D modeli, svetlo u 3D igri, 3D animacija, zvučni efeketi, podešavanje kamere). 3D fizika. Napredno programiranje igre. Napredna mehanika u 3D igrama. Izrada tekstura i 3D mapa. Prilagođavanje igre različitim platformama. Eskport gotove igre i testiranje igre. Nastava se izvodi u vidu predavanja, računarskih vežbi i konsultacija. Na predavanjima se izlaže teorijski deo gradiva propraćen primerima, dok se na računarskim vežbama kreiraju konkretne 3D kompjuterske igre od ideje do funkcionalne verzije igre.
|