Предмет: Енглески језик 1
(12 -
BMI80) Основне информације
Програм предмета
Програм се примењује од 24.10.2012.. Усавршавање знања енглеског језика кроз проширивање вокабулара и усвајање сложенијих реченичних конструкција везаних за биомедицинско инжењерство. Систематизација раније стецених знања граматике енглеског језика и њихова примена на разумевању оригиналних текстова из области биомедицине. Развијање усмене и писмене комуникације везане за ове теме уз коришћење адекватног вокабулара и сложенијих реченичних конструкција. Правилна употреба језика у зависности од ситуације и окружења. Студенти су способни да правилно користе најзначајнијих термине и реченичне конструкције карактеристичне за језик њихове будуће струке, комуницирају писмено и усмено, и изразе своје мишљење. Способни су да разумеју једноставније стручне текстове и при томе развијају усмене и писмене комуникативне вештине уз коришћење адекватног вокабулара и сложенијих реченичних конструкција. Систематизација употребе множине именица латинског и грчког порекла, грађење речи, употреба префикса и суфикса, референце, употреба придева и прилога, усвајање реченичних конструкција карактеристичних за језик струке, изражавање узрока и последице, грађење сложених именица, исказивање количине, употреба глаголских времена, активних и пасивних реченица. Проширивање стеченог вокабулара. Развијање способности сналажења у непознатом тексту на енглеском језику. Коректна употреба језика у зависности од ситуације и окружења. Заступљен је комуникативни метод учења језика будући да су циљеви и садржаји усмерени ка комуникацију језика струке која је комплексна. Овом методом равномерно се развијају способности писменог и усменог изражавања. Студенти сазнања из текста повезују са својим искуством и знањем стеченим из других предмета. Усваја се и увежбава нови вокабулар помоћу усмених и писмених вежби. Понављају се и проширују знања о појединим граматичким конструкцијама. Студенти се охрабрују да што више разговарају на енглеском језику кроз организовани рад у паровима, групама, заједничкој дискусији или функционалном употребом језика у датој ситуацији која се симулира кроз ситуациони дијалог.
|