Program se primenjuje od 05.10.2004..
Sticanje bazičnih znanja iz oblasti eksperimentalne analize građevinskih konstrukcija ispitivanjem probnim opterećenjem u cilju procene realnih konstrukcijskih performansi.
Osposobljenost za eksperimentalnu analizu građevinskih konstrucija probnim opterećenjem i poznavanje realnog ponašanja konstrukcija.
Zasnovanost ispitivanja konstrukcija probnim opterećenjem. Modeliranje realnog ponašanja konstrukcija. Metodologija ispitivanja konstrukcija i objekata probnim opterećenjem.Registrovanje deformacija na konstrukcijama i objektima, Merenje pomeranja na konstrukcijama i objektima. Određivanje dinamičkih parametara konstrukcija, Kompenzovanje uticaja temperature. Određivanje sila u kablovima (užadima) za prednaprezanje. Šeme probnog opterećenja.Modeliranje konstrukcija na osnovu ponašanja pod probnim opterećenjem. Tehnička regulativa koja se odnosi na ispitivanje. konstrukcija, Elaborat o izvršenom ispitivanju konstrukcije probnim opterećenjem. Prikaz nekih značajnijih ispitivanja konstrukcija.
Interaktivni rad sa studentima u cilju kontinualnog praćenja nivoa znanja studenata. Teorijska analiza fenomena koji su obuhvaćeni gradivom, numeričko modeliranje i upoređenje rezultata eksperimentalne i numeričke analize.
Autori | Naziv | Godina | Izdavač | Jezik |
---|
Mihajlo Kubik | Ispitivanje konstrukcija | 1989 | Skripta | Srpski jezik |
Dušan Kovačević | MKE modeliranje u analizi konstrukcija | 2006 | Građevinska knjiga | Srpski jezik |
Radojković, M. | Ispitivanje konstrukcija | 1974 | Građevinski fakultet, Beograd | Srpski jezik |
Radoje Vukotić | Ispitivanje konstrukcija | 1982 | Naučna knjiga, Beograd | Srpski jezik |
Predmetna aktivnost | Predispitna | Obavezna | Broj poena |
---|
Složeni oblici vežbi | da | da | 40.00 |
Test | da | da | 10.00 |
Test | da | da | 10.00 |
Pismeni deo ispita - kombinovani zadaci i teorija | ne | da | 40.00 |
Kolokvijum | ne | ne | 20.00 |
Kolokvijum | ne | ne | 20.00 |
| Ime i prezime | Vid nastave |
---|
| | Predavanja |
| | Laboratorijske vežbe |