Predmet: Engleski jezik 1
(12 -
BMI80) Osnovne informacije
Program predmeta
Program se primenjuje od 24.10.2012.. Usavršavanje znanja engleskog jezika kroz proširivanje vokabulara i usvajanje složenijih rečeničnih konstrukcija vezanih za biomedicinsko inženjerstvo. Sistematizacija ranije stecenih znanja gramatike engleskog jezika i njihova primena na razumevanju originalnih tekstova iz oblasti biomedicine. Razvijanje usmene i pismene komunikacije vezane za ove teme uz korišćenje adekvatnog vokabulara i složenijih rečeničnih konstrukcija. Pravilna upotreba jezika u zavisnosti od situacije i okruženja. Studenti su sposobni da pravilno koriste najznačajnijih termine i rečenične konstrukcije karakteristične za jezik njihove buduće struke, komuniciraju pismeno i usmeno, i izraze svoje mišljenje. Sposobni su da razumeju jednostavnije stručne tekstove i pri tome razvijaju usmene i pismene komunikativne veštine uz korišćenje adekvatnog vokabulara i složenijih rečeničnih konstrukcija. Sistematizacija upotrebe množine imenica latinskog i grčkog porekla, građenje reči, upotreba prefiksa i sufiksa, reference, upotreba prideva i priloga, usvajanje rečeničnih konstrukcija karakterističnih za jezik struke, izražavanje uzroka i posledice, građenje složenih imenica, iskazivanje količine, upotreba glagolskih vremena, aktivnih i pasivnih rečenica. Proširivanje stečenog vokabulara. Razvijanje sposobnosti snalaženja u nepoznatom tekstu na engleskom jeziku. Korektna upotreba jezika u zavisnosti od situacije i okruženja. Zastupljen je komunikativni metod učenja jezika budući da su ciljevi i sadržaji usmereni ka komunikaciju jezika struke koja je kompleksna. Ovom metodom ravnomerno se razvijaju sposobnosti pismenog i usmenog izražavanja. Studenti saznanja iz teksta povezuju sa svojim iskustvom i znanjem stečenim iz drugih predmeta. Usvaja se i uvežbava novi vokabular pomoću usmenih i pismenih vežbi. Ponavljaju se i proširuju znanja o pojedinim gramatičkim konstrukcijama. Studenti se ohrabruju da što više razgovaraju na engleskom jeziku kroz organizovani rad u parovima, grupama, zajedničkoj diskusiji ili funkcionalnom upotrebom jezika u datoj situaciji koja se simulira kroz situacioni dijalog.
|