Предмет: Пословне стратегије
(17 -
MBA304) Основне информације
Програм предмета
Програм се примењује од 01.10.2003.. Циљ предмета је да обезбеди технике и алате који ће помоћи студенту да схвати како може да креира и одржи предност над конкурентима и оствари своје стратегијске циљеве. Предмет обухвата анализу мисије и визије, пословних политика, ресурса фирме и корпоративне стратегије. Предмет развија код студената стратегијски приступ размишљању у доношењу пословних одлука у предузећу. Студенти ће бити оспособљени да користећи методе, технике и алате и искуство, стечено анализом случајева у току наставе, креирају и имплементирају или коригују одређене стратегије у предузећу. Увод у стратегијски менаџмент; Концепти, методе и технике стратегијског менаџмента; Модели и процеси стратегијског менаџмента; Методи и процеси трансформације организације - аквизиције, мерџери, реструктуирање, аутсорсинг, програм квалитета, управљање знањем - КМ; Нови концепти и приступи стратегијском менаџменту. Усмена предавања и вежбе, консултације, стручне посете конкретним предузећима, израда case-study и семинарских радова.
|