Програм се примењује од 14.07.2017..
Циљ предмета је упознавање са одабраним примерима из историје дигиталне анимације и компјутерске визуализације, са циљем бољег разумевања парадигме савремене дигиталне анимације, историје утицаја уметничких и инжењерских идеја и рефлексија дигиталне анимације на масовну културу.
Стварање основе за квалитетнији приступ компјутерској анимацији. Примена знања у даљем образовању као и у будућем професионалном раду.
Предмет прати историју дигиталне анимације од својих експерименталних почетака до њеног сазревања у савремену дигиталну продукцију. Посебан фокус је на историји 3д анимације кроз одабране примере који су саставни део масовне културе, а обухватају области анимираног филма, визуелних ефеката у играним филмовима, архитектонских и инжењерских визуелизација и других анимираних садржаја.
Предавања. Консултације. Оцена испита се формира на основу похађања предавања и оцењивању теоретских писаних радова изведених током семестра.
Аутори | Назив | Година | Издавач | Језик |
---|
Кекељевић Игор | Скрипте са предавања | 2017 | | Српски језик |
Maureen, F. | Animation: The Global History | 2017 | Thames & Hudson Ltd, London | Енглески |
Sito, T. | Moving Innovation : A History of Computer Animation | 2015 | The MIT Press, Cambridge | Енглески |
Furniss, M. | Animation : The Global History : with 460 illustrations | 2017 | Thames & Hudson | Енглески |
Macklin, C., Sharp, J. | Games, design and play : a detailed approach to iterative game design | 2016 | Addison-Wesley, Boston | Енглески |
Hansen, D. | Game On! : Video Game History from Pong and Pac-Man to Mario, Minecraft, and More | 2016 | Feiwel & Friends | Енглески |
Предметна активност | Предиспитна | Обавезна | Број поена |
---|
Предметни пројекат | да | да | 40.00 |
Писмени део испита - комбиновани задаци и теорија | не | да | 30.00 |
Презентација | да | да | 10.00 |
Семинарски рад | да | да | 20.00 |
| Име и презиме | Вид наставе |
---|
| | Предавања |
| | Предавања |