Program se primenjuje od 01.10.2013..
Predmeti preduslovi
Cilj predmeta je upoznavanje studenata sa procesom planiranja i održivog razvoja predela kroz prikaz osnovnih pojmova, metodologiju istraživanja predela, kao i analizu svih aspekata predela.
Razvijanje svesti o vrednostima predela, njegovom planiranju i održivom razvoju, kao i osposobljavanje studenata za usvajanje novih znanja iz oblasti vrednovanja predela i uključivanje u rad interdisciplinarnih timova u procesu planiranja predela.
Uvod u planiranje predela; Metodologija istraživanja predela; Aspekti predela (prirodni, kulturni, analitički, politički, intervencijski).
Frontalna metoda, metoda razgovora, rad u grupama, individualni rad, ilustrativno-demonstrativna metoda, terensko-istraživački rad.
Autori | Naziv | Godina | Izdavač | Jezik |
---|
Grupa autora | Kulturno nasleđe, Izbor najznačajnijih dokumenata Saveta Evrope u oblasti kulturnog nasleđa | 2004 | Centar za nasleđe Kosova i Metohije MNEMOSYNE, Beograd | Srpski jezik |
Grupa autora | Landscape Character Assessment, guidence for England and Scotland | 2002 | The Country Agency and Scottish Natural Heritage | Engleski |
Makhzoumi J., Pungetti G. | Ecological Landscape Design and Planninig, the Mediterranean Context | 1999 | E & FN SPON, an imprint of Routledge, London, New York | Engleski |
Naveh Z., Lieberman A. | Landscape Ecology, First Edition | 1984 | Springer-Verlag, New York | Engleski |
grupa autora | Master plan održivog razvoja Fruške Gore | 2011 | Univerzitet u Novom Sadu, Novi Sad | Srpski jezik |
Predmetna aktivnost | Predispitna | Obavezna | Broj poena |
---|
Složeni oblici vežbi | da | da | 40.00 |
Prisustvo na vežbama | da | da | 5.00 |
Pismeni deo ispita - kombinovani zadaci i teorija | ne | da | 40.00 |
Prisustvo na predavanjima | da | da | 5.00 |
Usmeni deo ispita | ne | da | 10.00 |
| Ime i prezime | Vid nastave |
---|
| | Predavanja |
| | Auditorne vežbe |