Program se primenjuje od 08.03.2019..
Osposobljavanje studenata za ovladavanje deklarativnim programskim tehnikama programiranja komponenti animacije, kako zabavnog, tako i inženjerskog tipa.
Ovladavanje osnova skriptovanja pomoću komercijanih pogona računarskih igara (Unreal engine, Unity). Takođe, student spoznaje rad softverskog sistema za proizvodnju aninimacije i kako razviti računarsku igru.
Programske apstrakcije animacije u svetlu objekata, atributa i metoda. Tehnike specifikovanja vremena, događaja i algoritama. Metode deklarativnog specifikovanja objekata i karaktera. Vizuelno programiranje zasnovano na čvorovima (node-based). Tehnike vizuelnog programiranja: objekata scene i karaktera i kamera, specifikovanje ponašanja karaktera/objekata aktivnog i pasivnog tipa, interakcija sa korisnikom animacije, vizuelizacija atributa animacije.
Predavanja; laboratorijske vežbe; konsultacije.
Autori | Naziv | Godina | Izdavač | Jezik |
---|
Ivetic, D. | Deklarativno programiranje animacije | 2020 | FTN Novi Sad | Srpski jezik |
Sewell, Brenden | Blueprints Visual Scripting for Unreal Engine | 2015 | Packt Publishing | Engleski |
Hocking, Joe | Unity in Action: Multiplatform Game Development in C# with Unity 5 | 2014 | Manning publishing | Engleski |
Predmetna aktivnost | Predispitna | Obavezna | Broj poena |
---|
Složeni oblici vežbi | da | da | 50.00 |
Seminarski rad | da | da | 20.00 |
Usmeni deo ispita | ne | da | 30.00 |
| Ime i prezime | Vid nastave |
---|
| | Predavanja |
| | Predavanja |
| | Računarske vežbe |
| | Računarske vežbe |
| | Računarske vežbe |
| | Računarske vežbe |