Predmet: Poslovne komunikacije
(17 -
MBA308) Osnovne informacije
Program predmeta
Program se primenjuje od 01.10.2003.. Upoznavanje polaznika sa osnovama primenjene psihologije komunikcija potrebne za uspešno poslovanje u modernom svetu. Osnovni koncepti izučavanja «komunikologije» će se prikazivati na primerima poslovnih situacija. Učesnici će moći da stvore komunikološki referentni okvir iz koga je moguće rešavati nastale komunikološke probleme. Steći će i pregled postojećih tema za istraživanje i praksu, i po potrebi, znati gde da traže dodatna iskustva i informacije za dalju specijalizaciju. Polaznici će biti sposobni da na terenu prepoznaju komunikološke probleme, kreiraju optimalnu strategiju za rešavanje problema i primene neke od naučenih tehnika. Biće osposobljeni za dalje traganje za relevantnim informacijama ali i dovoljno obučeni da krenu u primenu naučenog na kursu. Uvođene u osnovne probleme ljudske komunikacije: upoznavanje sa tipovima i strukturom komunikacije; verbalnom i neverbalnom komunikacijom; emocionalnom pismenošću; neurolingvističkim programiranjem NLP; osnovnim postulatima transakcione analize; komunikacija sa teškim klijentima; upravljanjem sastankom; veštinama efikasnog komuniciranja; javnog nastupa i poslovnog bon tona. Klasična predavanja sa vežbama u velikoj grupi, malim grupama i u dijadama.
|