Програм се примењује од 23.07.2017..
Стицање општих знања о концептима битним за пројектовање софтвера у системима управљања. Разумевање фаза развоја софтвера кроз практичну реализацију.
Стечена знања о пројектовању доприносе реализацији софтверских апликација у системима управљања.
Основе развоја софтвера: анализа захтева, објектно-оријентисан приступ, дизајн класа, креирање архитектуре, имплементација у вишем програмских језика, примена алата за тестирање, документовање. Формалан опис дизајна употребом Unified Modelling Language (UML). Пројектовање програмских компоненти за рад у реалном времену са великим оптерећењем. Пројектовање и имплементација паралелних извршавања. Архитектура редундантних и дистрибуираних система са критичном мисијом. Пројектовање и имплементација дистрибуираних решења (клијент-сервер модел).
Предавања; аудиторне и рачунарске вежбе; консултације.
Аутори | Назив | Година | Издавач | Језик |
---|
Martin Fowler | UML Distilled, 3rd Ed | 2003 | Addison Wesley | Енглески |
Вељовић, А. | Основе објектног моделирања УМЛ | 2004 | Компјутер библиотека, Чачак | Српски језик |
Предметна активност | Предиспитна | Обавезна | Број поена |
---|
Предметни пројекат | да | да | 30.00 |
Тест | да | да | 10.00 |
Тест | да | да | 10.00 |
Тест | да | да | 10.00 |
Домаћи задатак | да | да | 10.00 |
Усмени део испита | не | да | 30.00 |
| Име и презиме | Вид наставе |
---|
| | Предавања |
| | Предавања |
| | Рачунарске вежбе |
| | Рачунарске вежбе |