Програм се примењује од 08.03.2019..
Оспособљавање студената за овладавање декларативним програмским техникама програмирања компоненти анимације, како забавног, тако и инжењерског типа.
Овладавање основа скриптовања помоћу комерцијаних погона рачунарских игара (Unreal engine, Unity). Такође, студент спознаје рад софтверског система за производњу анинимације и како развити рачунарску игру.
Програмске апстракције анимације у светлу објеката, атрибута и метода. Технике спецификовања времена, догађаја и алгоритама. Методе декларативног спецификовања објеката и карактера. Визуелно програмирање засновано на чворовима (node-based). Технике визуелног програмирања: објеката сцене и карактера и камера, спецификовање понашања карактера/објеката активног и пасивног типа, интеракција са корисником анимације, визуелизација атрибута анимације.
Предавања; лабораторијске вежбе; консултације.
Аутори | Назив | Година | Издавач | Језик |
---|
Иветиц, Д. | Декларативно програмирање анимације | 2020 | ФТН Нови Сад | Српски језик |
Сеwелл, Бренден | Блуепринтс Висуал Сцриптинг фор Унреал Енгине | 2015 | Пацкт Публисхинг | Енглески |
Хоцкинг, Јое | Унитy ин Ацтион: Мултиплатформ Гаме Девелопмент ин Ц# wитх Унитy 5 | 2014 | Маннинг публисхинг | Енглески |
Предметна активност | Предиспитна | Обавезна | Број поена |
---|
Сложени облици вежби | да | да | 50.00 |
Семинарски рад | да | да | 20.00 |
Усмени део испита | не | да | 30.00 |
| Име и презиме | Вид наставе |
---|
| | Предавања |
| | Предавања |
| | Рачунарске вежбе |
| | Рачунарске вежбе |
| | Рачунарске вежбе |
| | Рачунарске вежбе |