Predmet: Osnove kompjuterskih igara
(06 -
F411) Osnovne informacije
Program predmeta
Program se primenjuje od 01.11.2012.. Cilj predmeta je upoznavanje sa osnovama postavljanja izrade kompjuterskih igara. Studenti se upoznavaju sa izradom koncepta, razvojem priče i karaktera i uspostavljanjem dinamike kompjuterskih igara. Studenti će u okviru predmeta ovladati osnovnim teorijskim saznanjima o kompjuterskim igrama, a u okviru vežbi će izraditi bazičnu kompjutersku igricu. Namena kompjuterskih igara
Industrija kompjuterskih igara danas (multidisciplinarna industrija)
Motivacija igrača i marketing
Tipovi kompjuterskih igara
Postavljanje igara (Istorija, Pozadinska priča i postavka igre)
Tipovi izazova u kompjuterskim igrama
Priča u kompjuterskim igrama
Osnove razvoja likova u kompjuterskim igrama
Mehanika igre
Proces dizajniranja igara i dizajn dokumenata
Grafička okruženja za razvoj igara (Game Maker)
Teksture i manipulacija slikom
Objekti (2D i 3D) i interakcija
Stvaranje statičkih 3D objekata
Stvaranje dinamičkih 3D objekata
Primena zvuka u kompjuterskim igrama Teorijska predavanja će obuhvatati predstavljanje osnovnih delova teorije sa akcentom na primenjene primere realnih igara. Vežbe će obuhvatati korišćenje aplikacije za izradu kompjuterskih igara u kojoj će studenti sami izraditi svoju igricu.
|