Предмет: Инжењерска анимација и други медији
(17 -
IGB052) Основне информације
Матичне организационе јединице предмета
Програм предмета
Програм се примењује од 01.10.2010.. Предмети предуслови
Предмети којима је предуслов предмет Инжењерска анимација и други медији
Оспособљавање студената да уоче могућности повезивања компјутерске анимације са сродним медијима, где се она често користи. Ти медији су звук, видео/филм, мултимедија, интернет и ВР (виртуелна реалност). Да стечена знања примењују у даљем процесу образовања као и у будућем професионалном раду. Увод и дефинисање/појашњење основних појмова (глосариј): анимација, компјутерска анимација, звук, видео, филм, мултимедија (хипермедија), интернет (wорлд wиде wеб). Преглед развоја и специфичности сваког од ових медија. Улога, однос и допринос компјутерске анимације имплементацији у ове медије; унапређење ових медија компјутерском анимацијом; синтеза и будући развој интеграције ових медија и компјутерске анимације. Преглед софтвера неопходних за интеграцију компјутерске анимације и специфичних медија. Друштвени допринос и могућности шире примене интеграције компјутерске анимације и сродних медија. Предавања и вежбе у рачунарској лабораторији. Консултације.
Рачунарске вежбе су базиране на савладаваљу софтвера за снимање, обраду и имплементацију звука и звучних ефеката у компјутерску анимацију, коришћењем програма: Steinberg Wavelab, Steinberg Nuendo и Sony Sound Forge.
Део градива који чине логичку целину се полажу путем колоквијума. Колоквији се раде у компјутерској лабораторији. Студент може изаћи на следећи колоквијум ако је у претходном освојио најмање 30% поена. Колоквијуми се полажу на рачунару путем практичног решавања датих задатака. Да би студент положио испит, поред осталих услова, мора да из сваке од главних области (колоквија) има најмање 30% поена.
|