Програм се примењује од 23.11.2018..
Усвајање основних знања о процесу пројектовања; усвајање основних фаза овог процеса и њихова практична примена; развијање способности аналитичког и синтетичког мишљења; развијање основних пројектантских вештина; концептуализација архитектонског дела; програм у архитектури; продукција архитектонског дела (графичка и технолошка).
Способност студента да разуме и примени комплексне механизме процеса пројектовања; способност да се архитектонски интерпретирају потребе корисника; концептуализација и упросторење архитектонске идеје; развијене основе критичког мишљења и деловања; основна знања о обликовању и материјализацији архитектонског дела; основна знања о презентацији архитектонског дела.
Усвајање основних знања о процесу пројектовања; усвајање основних фаза овог процеса и њихова практична примена; развијање способности аналитичког и синтетичког мишљења; развијање основних пројектантских вештина; концептуализација архитектонског дела; програм у архитектури; продукција архитектонског дела (графичка и технолошка).
Предавања и пројектантске вежбе по задатим темама; дискусије у оквиру предавања; консултације
Аутори | Назив | Година | Издавач | Језик |
---|
Зековић, М., Константиновић, Д., Жугић, В. | Концепти, програм и функције архитектуре павиљонских структура | 2017 | Факултет техничких наука, Нови Сад | Српски језик |
Ле Корбизије | Ка правој архитектури | 2006 | Грађевинска књига, Београд | Српски језик |
Neufert, E. | Архитектонско пројектовање | 1996 | Грађевинска књига, Београд | Српски језик |
Јирген Једике | Облик и простор у архитектури | 2009 | Орион Арт, Београд | Српски језик |
Anthony Di Mari | CONDITIONAL DESIGN - An Introduction to Elemental Architecture | 2012 | BIS Publishers | Енглески |
Предметна активност | Предиспитна | Обавезна | Број поена |
---|
Сложени облици вежби | да | да | 60.00 |
Присуство на вежбама | да | да | 5.00 |
Писмени део испита - комбиновани задаци и теорија | не | да | 30.00 |
Присуство на предавањима | да | да | 5.00 |
| Име и презиме | Вид наставе |
---|
| | Предавања |
| | Предавања |
| | ДОН - други облици наставе |