Program se primenjuje od 01.10.2005..
Dalje usavršavanje znanja engleskog jezika kroz proširivanje stečenog vokabulara i usvajanje složenijih rečeničnih konstrukcija primerenih svrsi i situaciji u kojoj se jezik koristi. Proširivanje fonda reči terminima koji nisu vezani samo za neposredno okruženje. Razvijanje sposobnosti preciznijeg i jasnijeg izražavanja sopstvenih misli i osecanja.
Studenti su sposobni da koriste jezička znanja i veštine u razlicitim životnim situacijama koristeći odgovarajući vokabular i rečenične konstrukcije. Studenti su sposobni da u zavisnosti od situacije donekle prilagode stil i registar izražavanja. Mogu da čitaju slozenije tekstove i reprodukuju i komentarišu ideje koje su u njima iznesene.
Vokabular koji se ne odnosi samo na neposredno okruženje nego uključuje i veći broj apstraktih termina. Obrada tekstova iz različitih izvora pisanih različitim stilom i registrom. Tvorba reči vezana za tvorbu apstraktnih imenica, izražavanje vršioca radnje, građenje priloga, upotreba negativnih prefiksa itd. Upotreba pasiva. Upotreba kondicionalnih rečenica (prvi, drugi i treći kondicional). Sistematizacija upotrebe glagolskih vremena.
Akcenat je na aktivnosti studenata u toku časa, njihovoj interakciji sa nastavnikom i među sobom. Koristi se komunikatvni pristup u nastavi stranih jezika.
Autori | Naziv | Godina | Izdavač | Jezik |
---|
John and Liz Soars | New Headway Intermediate(odabrana poglavlja) | 2000 | Oxford University Press, Oxford | Engleski |
John Eastwood | Oxford English Grammar Intermediate | 2006 | Oxford University Press, Oxford | Engleski |
Grupa autora | Oxford English - Serbian Dictionary | 2006 | Oxford University Press, Oxford | Engleski |
Predmetna aktivnost | Predispitna | Obavezna | Broj poena |
---|
Test | da | da | 10.00 |
Test | da | da | 10.00 |
Test | da | da | 10.00 |
Pismeni deo ispita - kombinovani zadaci i teorija | ne | da | 65.00 |
Prisustvo na predavanjima | da | da | 5.00 |
| Ime i prezime | Vid nastave |
---|
| | Predavanja |
| | Predavanja |
| | Predavanja |