Program se primenjuje od 14.07.2017..
Cilj predmeta je upoznavanje sa odabranim primerima iz istorije digitalne animacije i kompjuterske vizualizacije, sa ciljem boljeg razumevanja paradigme savremene digitalne animacije, istorije uticaja umetničkih i inženjerskih ideja i refleksija digitalne animacije na masovnu kulturu.
Stvaranje osnove za kvalitetniji pristup kompjuterskoj animaciji. Primena znanja u daljem obrazovanju kao i u budućem profesionalnom radu.
Predmet prati istoriju digitalne animacije od svojih eksperimentalnih početaka do njenog sazrevanja u savremenu digitalnu produkciju. Poseban fokus je na istoriji 3d animacije kroz odabrane primere koji su sastavni deo masovne kulture, a obuhvataju oblasti animiranog filma, vizuelnih efekata u igranim filmovima, arhitektonskih i inženjerskih vizuelizacija i drugih animiranih sadržaja.
Predavanja. Konsultacije. Ocena ispita se formira na osnovu pohađanja predavanja i ocenjivanju teoretskih pisanih radova izvedenih tokom semestra.
Autori | Naziv | Godina | Izdavač | Jezik |
---|
Kekeljević Igor | Skripte sa predavanja | 2017 | | Srpski jezik |
Maureen, F. | Animation: The Global History | 2017 | Thames & Hudson Ltd, London | Engleski |
Sito, T. | Moving Innovation : A History of Computer Animation | 2015 | The MIT Press, Cambridge | Engleski |
Furniss, M. | Animation : The Global History : with 460 illustrations | 2017 | Thames & Hudson | Engleski |
Macklin, C., Sharp, J. | Games, design and play : a detailed approach to iterative game design | 2016 | Addison-Wesley, Boston | Engleski |
Hansen, D. | Game On! : Video Game History from Pong and Pac-Man to Mario, Minecraft, and More | 2016 | Feiwel & Friends | Engleski |
Predmetna aktivnost | Predispitna | Obavezna | Broj poena |
---|
Predmetni projekat | da | da | 40.00 |
Pismeni deo ispita - kombinovani zadaci i teorija | ne | da | 30.00 |
Prezentacija | da | da | 10.00 |
Seminarski rad | da | da | 20.00 |
| Ime i prezime | Vid nastave |
---|
| | Predavanja |
| | Predavanja |