Predmet: Istorija digitalne animacije
(17 -
RG002) Osnovne informacije
Matične organizacione jedinice predmeta
Program predmeta
Program se primenjuje od 14.07.2017.. Cilj predmeta je upoznavanje sa odabranim primerima iz istorije digitalne animacije i kompjuterske vizualizacije, sa ciljem boljeg razumevanja paradigme savremene digitalne animacije, istorije uticaja umetničkih i inženjerskih ideja i refleksija digitalne animacije na masovnu kulturu.
Stvaranje osnove za kvalitetniji pristup kompjuterskoj animaciji. Primena znanja u daljem obrazovanju kao i u budućem profesionalnom radu.
Predmet prati istoriju digitalne animacije od svojih eksperimentalnih početaka do njenog sazrevanja u savremenu digitalnu produkciju. Poseban fokus je na istoriji 3d animacije kroz odabrane primere koji su sastavni deo masovne kulture, a obuhvataju oblasti animiranog filma, vizuelnih efekata u igranim filmovima, arhitektonskih i inženjerskih vizuelizacija i drugih animiranih sadržaja.
Predavanja. Konsultacije. Ocena ispita se formira na osnovu pohađanja predavanja i ocenjivanju teoretskih pisanih radova izvedenih tokom semestra.
|