Програм се примењује од 14.08.2017..
Оспособљавање студената да коришћењем различитих техника, вербалних и компјутерских, представе и напишу свој рад.
Оспособљавање студената да коришћењем различитих, вербалних и компјутерских, техника представе свој рад. Обучавање студената за писање научних и стручних радова, у складу са савременим стандардима и нормама.
Увод и дефинисање основних појмова, писања и презентације. Писање кратког извештаја, затим стручног или научног рада. Стандарди и правила код писања дипломског рада. Структура рада. Коришћење и цитирање литературе. Технике презентације рада: вербалне, мултимедијалне и специјалне. Примена рачунарске и мултимедијске технологије код писања и код презентације рада. Типови презентација: вербалне, визуелне и компјутерске. Примена разних програма за припреме презентација: Power Point, Photoshop, Illustrator, InDesign и других.
Облици извођења наставе су: предавања, израда пројеката и консултације. На предавањима се излаже садржај предмета и потенцира се активно учешће студената. Практични део студенти савладавају преко предметних пројеката.
Аутори | Назив | Година | Издавач | Језик |
---|
Роз Џеј, Ентони Џеј | УСПЕШНА ПРЕЗЕНТАЦИЈА | 2006 | ЦЛИО | Српски језик |
Поповић, З. | Како написати и објавити научно дело | 2014 | Академска мисао, Београд | Српски језик |
Наташа Милић | Цитирање литературе у научном раду | 2010 | Медицински факултет, Нови Сад | Српски језик |
Предметна активност | Предиспитна | Обавезна | Број поена |
---|
Предметни пројекат | да | да | 50.00 |
Усмени део испита | не | да | 50.00 |
| Име и презиме | Вид наставе |
---|
 | | Предавања |
 | | Предавања |
 | | Предавања |