Програм се примењује од 01.10.2005..
Усвајање основних знања из више математике и оспособљавање студената за апстрактно мишљење и примену стечених знања у другим општим и стручним предметима. Развијање технике рачунања која се користи у практичним проблемима, пројектима и стручним предметима.
Стецена знања користи у даљем образовању и у струцним предметима прави и решава математицке моделе користеци стечено математичко знање. Оспособљност студената за логичко мишљење и закључивање на основу резултата анализе података.
Реалне функције једне променљиве. Граничне вредности функција. Испитивање и анализа тока функције и цртање њеног графика. Реалне функције више променљивих. Парцијални изводи, тотални диференцијал. Диференцијални рачун. Примена извода функција. Интегрални рачун. Примена интегралног рачуна. Диференцијалне једначине првог реда. Диференцијалне једначине вишег реда. Увод у теорију редова.
Предавања и вежбе. Предавања се изводе комбиновано. На предавањима се излаже теоретски део градива пропраћен карактеристичним примерима ради лакшег разумевања градива. На вежбама, која прате предавања, раде се карактеристични задаци и продубљује се изложено градиво са предавања. Поред предавања и вежби редовно се одржавају и консултације. Део градива, који чини логичку целину, полаже сеи у току наставног процеса у облику колоквијума (задаци и тест из теорије). Током наставног процеса студенти добијају домаће задатке које решавају самостално или по групама.
Аутори | Назив | Година | Издавач | Језик |
---|
Аџић, Н. | Математика : за Архитектонски одсек | 2005 | Факултет техничких наука, Нови Сад | Српски језик |
Никић, Ј., Чомић, И. | Математика један. Део 1 | 2003 | Факултет техничких наука, Нови Сад | Српски језик |
Чомић, И., Николић, А. | Диференцијалне једначине | 2003 | ИТП Змај, Нови Сад | Српски језик |
Аџић, Н.,Лужанин., З., Овцин, З. | Збирка решених задатака из Математике : за архитектонски одсек | 1998 | Факултет техничких наука, Нови Сад | Српски језик |
Предметна активност | Предиспитна | Обавезна | Број поена |
---|
Тест | да | да | 20.00 |
Присуство на вежбама | да | да | 5.00 |
Писмени део испита - комбиновани задаци и теорија | не | да | 70.00 |
Присуство на предавањима | да | да | 5.00 |
| Име и презиме | Вид наставе |
---|
 | | Предавања |
 | | Предавања |
 | | Предавања |
 | | Аудиторне вежбе |
 | | Аудиторне вежбе |
 | | Аудиторне вежбе |