Предмет: Стратешки индустријски маркетинг менаџмент
(17 -
IM2807) Основне информације
Матичне организационе јединице предмета
Програм предмета
Програм се примењује од 01.10.2013.. Циљ предмета је подизање нивоа постојећег знања из области инжењерског маркетинга и степена његове употребљивости у процесу доношења одлука, које омогућавају студентима да самостално креирају маркетинг планове, развију стратегије, организују и контролишу маркетинг активности. Циљ предмета је да дипломирани инжењер менаџмента овлада методама и техникама стратешког маркетинг планирања, имплементације и евалуације. Студенти ће бити оспособљени за планирање и управљање, избор стратегија, организовање и контролу маркетинг активности, као и употребу метода, техника и вештина за подизање степена конкурентске предности. Дипломирани инжењер менаџмента стиче компетенције за управљање процесом маркетинг планирања, имплементације и евалуације, као и примене маркетинг планова, као кључних инструмената доношења стратешких одлука. Маркетиншки концепт испоручивања вредности; Стратешки и оперативни маркетинг менаџмент; Напредна маркетинг анализа тржишта – бенчмаркинг; Развој маркетинг стратегија: планирање, одлучивање, организовање и контрола; Детерминанте маркетинг планирања и врсте планова; Управљање процесом доношења одлука у маркетингу; Организовање маркетинг активности; Управљање односима с корисницима (CRM); Мерење задовољства и лојалности корисника; Управљање искуством корисника и креирање вредности; План интегрисаних маркетинг комуникација; Контрола и мерење ефеката маркетинг активности; Стратешко брендирање. Настава на предмету обухвата предавања и аудиторне вежбе. У оквиру предавања, студенти се упознају са теоријским основама стратешког маркетинг менаџмента и значаја ове области у индустрији. На аудиторним вежбама се подстиче рад у групама, решавање практичних примера и студија случаја, при чему се посебан акценат ставља на интерактиван рад са студентима и подстицање проналажења индивидуалних и тимских креативних решења.
|